понедељак, 4. јул 2016.

SCORN - Buduci ponos srpskog gejminga





Iako je plan bio da se ovaj blog minimalistički bazira na igrama, ovo je zaista prilika koju ne mogu da propustim. Ajde što je igra horror, ajde što je trailer takav kakav jeste, ali glavni razlog je to što je projekat sto posto iz Srbije. Iako je ovaj blog tek u razvoju, čak i da troje ljudi vidi ovaj rivju, samim tim što propagiram nešto korisno i kreativno, do sada rađeno u jako malom opsegu, uradio sam (po mom mišljenju) više nego oni što šeruju kojekakve "starlete" i "starletane" u pokušaju.



Šta je "Scorn"?

Po rečima kreatora:

"Scorn is an atmospheric first person horror adventure game set in a nightmarish universe of odd forms and somber tapestry. It is designed around an idea of "being thrown into the world". Isolated and lost inside this dream-like world you will explore different interconnected regions in a non-linear fashion. The unsettling environment is a character itself. Every location contains its own theme (story), puzzles and characters that are integral in creating a cohesive lived in world. Throughout the game you will open up new areas, acquire different skill sets, weapons, various items and try to comprehend the sights presented to you".



Za sada igra u najavi za sledeću godinu koja se trenutno sastoji od trailera-teasera, par in-game slika i par game-based atrwork-a. Da li je to dovoljno? Svakako da nije. Da li je dovoljno da nas pukne adrenalin i da se izložimo posle prvog gledanja trejlera. Definitivno. Igru pripisujemo izdavačkoj kući  "EBB Software", osnovanoj 2013. godine, koju trenutno sačinjava grupica od deset talentovanih individualaca sa ciljem da prave novu vrstu video igara. Da li će im to poći za rukom, ostaje da se vidi, ali po svemu sudeći na najboljem su mogućem putu. Pogledajte trailer i sami prosudite.


Kakvu nam vrstu igre donosi "Scorn"? Da li će to biti maze-like escape avantura, lutanje i istraživanje po nezemaljskim svetovima ili jednostavno old school pucačina? Da li će ispuniti očekivanja? Da li će pomeriti granice u svetu video igara? Ostaje da se vidi.
Ono što je sasvim sigurno je da će ovaj horror/SF biti smeštena u sluzavi, organski, nezamislivi svet nalik na mešavinu H.R.Giger-a i Metroid-a, koji će svakako ostati zapečaćen duboko u korteksu vašeg mozga, a to potkrepljuje i izjava jednog od članova razvojnog tima igre:

"Scorn je igra o kojoj ćete dugo razmišljati nakon što je završite".



Ono što sigurno za sada znamo je da će biti dostupna na Windows PC platformi, da se sastoj iz dva dela (drugi će tek biti najavljen) i posle njega to je to. Nema nastavaka, ekspanzija, DLC kodova i nikada ih neće ni biti.
Što se samog gameplay-a tiče znamo samo ono što su nam kreatori same otkrili, a to je.

-Cohesive “lived in” world - Scorn takes place in open-ended world with different interconnected regions. Each region is a maze like structure with various rooms and paths to discover. All the storytelling happens in-game, with no cut-scenes to distract you from the grisly reality of the living, breathing (throbbing, dripping) world you’re in. But keep your eyes open - the game won’t show you any sympathy if you miss something important on your uneasy travels. Everything has a reason and purpose - you just need to work out what it is.

-Full body awareness – player will experience better immersion being aware of the character’s body and movement. Interaction with the world is realistic - objects are picked up with your hands (instead of just floating in midair), machines and instruments are operated by grabbing the controls etc.

-No HUD - For a greater immersion into the world there is no HUD to assist the player. Everything is implied and indicated through environmental design.

-Inventory and ammo management - is defined and limited. It plays a big role in keeping the player in an even greater state of awareness throughout the whole game. Players will have to think about when to fight and when to take cover and how their actions affect the world around them. Different play styles will be needed to advance.


Ukoliko želite da podržite prodaju igre na Steam-u, kao i širom sveta to možete učiniti klikom na link koji vas vodi OVDE.

Toliko za sad. U nestrpljivom iščekivanju 2017. godine, nadamo se novim update vestima od strane "EBB Software"-a vi samo budite strpljivi jer.....


                                       ....BRACE YOURSELF.....SCORN IS COMING!





Нема коментара:

Постави коментар